Alla inlägg under juni 2015

Av ulrika magnusson - 11 juni 2015 09:17

Äntligen dags för ett blogginlägg igen. Har varit slarvig med den delen under stora delar av den här terminen. Men nu är det hög tid att ta tag i bloggandet, eftersom det ger mig tid till reflektion och eftertanke. Några kollegor och jag har gått en kurs i flippat klassrum vilket har varit ett roligt inslag i det dagliga småsnackandet i korridoren och på fikapausen. Har inom ramen för kursen gjort filmer som jag sedan fått respons på, både av kursledaren och av eleverna. Ni kan väl gissa vilka som varit mina tuffaste kritiker?! Skämt åsido, det är viktigt att få byta plats med eleverna och själv vara med om att bli bedömd och få förslag på förbättringsområden. Tyvärr går det inte att direktlänka men kopiera och klistra in så kan du också ta del av en av mina flippar. 


http://t.co/IUf8kflJD3


Ovido - Quiz & Flashcards